Nowe narzędzie przy usuwaniu awarii
19.05.2020Klient otrzymuje informacje od TAURONA na 3 etapach postępu prac przy usuwaniu awarii.
Pierwsza wiadomość brzmi „Przyjęte do realizacji” i wysyłana jest po zarejestrowaniu zgłoszenia w systemie. Kolejna to „Przekazane do realizacji” – taki komunikat jest wysyłany w momencie podjęcia działań przez służby techniczne spółki. Trzecia, najbardziej oczekiwana i podsumowująca działania firmy informacja, brzmi „Zakończone”.
Dzięki nowemu rozwiązaniu klient ma pewność, że jego zgłoszenie zostało wprowadzone poprawnie do systemu, a także dokładnie wie, na jakim jest etapie realizacji.
Formularz na stronie to jedna z możliwości zgłaszania awarii przez klientów TAURONA. Przez całą dobę czynny jest numer alarmowy 991, przyjmujący zgłoszenia o zagrożeniach na sieci energetycznej.
Bieżącą informację o wyłączeniach energii można znaleźć na stronie tauron-dystrybucja.pl/wylaczenia oraz dzwoniąc na infolinię 32 303 0 991.