Załatw swoją sprawę bez wychodzenia z domu

13.03.2020
Szanowni Państwo, w trosce o zdrowie naszych klientów i pracowników informujemy, że nasze stacjonarne punkty obsługi będą zamknięte do odwołania. Większość spraw mogą Państwo załatwić bez wychodzenia z domu na Platformie dla Partnerów i Klientów lub telefonicznie.
Załatw swoją sprawę bez wychodzenia z domu poprzez:

Platforma dla Partnerów i Klientów: 
Systemy dla Partnerów i Klientów TAURON Dystrybucja dostępne po zalogowaniu.
Wejdź na platformę

Telefoniczna Obsługa Klienta: 32 606 0 616
Pon. - Pt. od 7.00 do 20.00, połączenie płatne wg stawek operatora.
Tu uzyskasz informacje w zakresie umów dystrybucyjnych. 
Podaj odczyt licznika

Pogotowie energetyczne: 991
Całodobowo, połączenie bezpłatne.
Tu zgłosisz awarię lub uszkodzenie sieci i urządzeń energetycznych oraz uzyskasz informację o planowanych i awaryjnych wyłączeniach energii elektrycznej.
Dla dzwoniących z obszaru działalności TAURON Dystrybucja S.A.: 323 030 991

Nielegalny Pobór Energii Elektrycznej: 801 444 606
Całodobowo, połączenie płatne wg stawek operatora.
Tu anonimowo zgłosisz nielegalny pobór energii elektrycznej. 
Zgłoś przez formularz