Sposób prowadzenia prac u Klientów w okresie epidemii
15.10.2020Przy wykonywaniu prac wewnątrz lokalu przy liczniku lub usuwaniu awarii, prosimy o:
zachowanie dystansu co najmniej 2 metrów od pracownika,
wyłączenie klimatyzacji lub wentylacji w pomieszczeniu,
przewietrzenie pomieszczania i utrzymanie przewiewu w trakcie pracy np. poprzez otwarcie okna.
Prace zlecone przez Klientów oraz inne prace eksploatacyjne, w tym odczyty liczników w miejscach ogólnie dostępnych, są realizowane zgodnie z uzgodnionymi terminami. W przypadkach lokali lub osób objętych izolacją, kwarantanną lub nadzorem epidemiologicznym, prosimy o przekazywanie takiej informacji na etapie kontaktu przedstawiciela TAURONU Dystrybucja przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac.
Dodatkowo informujemy, że w okresie epidemii mogą wystąpić lokalne opóźnienia w realizacji zadań związanych z techniczną obsługą i eksploatacją układów pomiarowych. W takich przypadkach prace będą umawiane na inny termin.