Punkty obsługi klienta
zaparkujesz pojazd blisko wejścia, znajdziesz podjazdy zamiast schodów, możesz swobodnie poruszać się po budynku.
Sprawdź również, jakie udogodnienia oferujemy w naszych punktach obsługi:
umawiamy wizytę na konkretny, dogodny dla Ciebie termin,
umożliwiamy wybór tematu rozmowy podczas pobierania biletu w kolejkomacie,
zapewniamy pierwszeństwo obsługi dla klientów z niepełnosprawnością, seniorów 65+ oraz kobiet w ciąży i z małymi dziećmi,
skorzystasz z pomocy pracowników przy czytaniu dokumentów,
podczas wizyty może reprezentować Cię Twój pełnomocnik,
skorzystasz z lupy do powiększania tekstu i ramki do złożenia podpisu we właściwym miejscu.
Znajdź Punkt obsługi klienta
Infolinia Dystrybucyjna 32 606 0 616 oraz Pogotowie Energetyczne 991
nie czekaj na połączenie z konsultantem Infolinii Dystrybucyjnej, zamów rozmowę poprzez naszą stronę internetową.
Strony internetowe i serwisy elektroniczne
Korzystaj z udogodnień, jakie wprowadziliśmy na stronie internetowej:
skorzystaj z opisów alternatywnych, które ułatwią Ci zrozumienie treści strony,
odsłuchaj tekst na stronie za pomocą wszystkich typów urządzeń elektronicznych (np. czytnik typu NVDA, czytnik Microsoft),
nawiguj po stronie za pomocą skrótów klawiszowych,
porozmawiaj z nami przez chat. Napisz wiadomość, odpowiemy na Twoje pytanie online,
zamów na stronie rozmowę z naszym konsultantem,
jeśli masz licznik zdalnego odczytu, skorzystaj z serwisu eLicznik. Możesz w ten sposób sprawdzać i analizować swoje zużycie energii. Przebudowaliśmy serwis i aplikację tak, aby były bardziej czytelne dla osób niedowidzących,
wyszukaj informacje o planowanych wyłączeniach i awariach – znajdź swój adres w wyszukiwarce wyłączeń planowanych i awaryjnych, zamów newsletter i otrzymuj bieżące informacje na temat planowanych wyłączeń na swój adres e-mail, korzystaj z formularzy elektronicznych – załatw sprawę samodzielnie online w sprawach takich jak:
– Wniosek o przyłączenie do sieci
– Zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji
– Oświadczenie o możliwości przyłączenia
– Odczyt licznika
– Nielegalny pobór energii
– Zwrot nadpłaty
– Opłata za przyłączenie do sieci (płatności online Blue Media)
– Praktyki studenckie/Kontakt dla studentów
– Zlecenie usług dodatkowych z Taryfy
– Wniosek o zamieszczanie reklam/urządzeń na obiektach TD
– Instalacja licznika zdalnego odczytu
– Zgłoszenie nadużycia
– Napisz do nas