Wzrok

Masz problemy ze wzrokiem? Dowiedz się jakie udogodnienia mamy dla Ciebie.

Punkty Obsługi Klienta

Sprawdź, jakie udogodnienia oferujemy w naszych punktach obsługi:
skorzystasz z pomocy pracowników przy czytaniu dokumentów,
podczas wizyty może reprezentować Cię Twój pełnomocnik,
skorzystasz z lupy do powiększania tekstu i ramki do złożenia podpisu we właściwym miejscu,
umówisz wizytę na konkretny, dogodny dla Ciebie termin,
wybierzesz temat rozmowy podczas pobierania biletu w kolejkomacie,
w pierwszej kolejności obsługujemy klientów z niepełnosprawnością, seniorów 65+ oraz kobiet w ciąży i z małymi dziećmi,
udostępniamy system wspomagania słuchu z pętlą indukcyjną. 
Ponadto, w większości lokalizacji:

zaparkujesz pojazd blisko wejścia,
znajdziesz podjazdy zamiast schodów,
możesz swobodnie poruszać się po budynku,
Znajdź Punkt obsługi klienta

Infolinia Dystrybucyjna 32 606 0 616 oraz Pogotowie Energetyczne 991

temat rozmowy możesz wybrać głosowo za pomocą systemu rozpoznającego mowę lub tonowo, wybierając odpowiednią cyfrę na klawiaturze telefonu,
nie czekaj na połączenie z konsultantem Infolinii Dystrybucyjnej, zamów rozmowę poprzez naszą stronę internetową.

Strony internetowe i serwisy elektroniczne

Korzystaj z udogodnień jakie wprowadziliśmy na stronie internetowej:
skorzystaj z opisów alternatywnych, które ułatwią Ci zrozumienie treści, odsłuchaj tekst za pomocą wszystkich typów urządzeń elektronicznych (np. czytnik typu NVDA, czytnik Microsoft), nawiguj po stronie za pomocą dostępnych skrótów klawiszowych, odczytaj treści za pomocą wszystkich typów urządzeń elektronicznych, zamów na stronie rozmowę z naszym konsultantem, jeśli masz licznik zdalnego odczytu, skorzystaj z serwisu eLicznik, dzięki któremu możesz sprawdzać i analizować swoje zużycie energii. Przebudowaliśmy serwis i aplikację tak, aby były bardziej czytelne dla osób niedowidzących.