Zobacz, jak przygotować się do procesu rekrutacyjnego
-
Jak napisać CV?
CV powinno zawierać następujące elementy:
- podstawowe dane osobowe, w tym dane kontaktowe;
- informacje o wykształceniu;
- informacje o doświadczeniu zawodowym;
- dodatkowe umiejętności i kwalifikacje.
Informacje zawarte w CV uszereguj w porządku chronologicznym (od najnowszych do najstarszych).
Opisując swoje wykształcenie nie zapomnij o podaniu:
- nazwy instytucji szkolącej;
- nazwy kierunku i uzyskanego tytułu;
- daty rozpoczęcia i daty zakończenia nauki.
Opisując swoje doświadczenie zawodowe podaj:
- nazwę pracodawcy;
- nazwę zajmowanego stanowiska oraz nazwę działu;
- krótki opis zakresu Twoich obowiązków;
- datę rozpoczęcia i datę zakończenia pracy.
CV powinno być zwięzłe i mieścić się na 1-2 stronach.
Ważne!Wyjaśniaj w życiorysie to, co mogłoby być niejasne dla osób rekrutujących, unikaj używania skrótów.
Informacje zawarte w CV uszereguj w porządku chronologicznym (od najnowszych do najstarszych).
CV powinno być zwięzłe i mieścić się na 1-2 stronach.
-
Jak napisać list motywacyjny?
List motywacyjny powinien:
- wyróżniać Cię spośród innych osób, które starają się o tę samą pracę;
- przedstawić Twoją motywację do pracy na danym stanowisku;
- pokazać, dlaczego właśnie Ty jesteś odpowiednią osobą do pracy na tym stanowisku.
Ważne!
Przedstawiając swoje umiejętności odnieś się do wymagań opisanych w ofercie pracy i popieraj je faktami np. pisząc, że posiadasz umiejętności organizacyjne napisz, jak je zdobyłeś i w jakich sytuacjach je wykorzystujesz. -
Prześlij dokumenty na wskazany adres w ogłoszeniu
W przypadku zakwalifikowania Twojej aplikacji do kolejnego etapu, skontaktuje się z Tobą rekruter i poinformuje Cię o dalszych krokach.