Podstawowe informacje
-
Poziom stanowiska:
-
Stanowisko specjalistyczne
-
Miejsce pracy:
-
Wałbrzych
-
Oferta ważna do:
-
2024-12-07
-
Spółka:
-
TAURON Dystrybucja S.A.
-
Umowa:
-
Umowa na zastępstwo
-
Nr referencyjny:
-
TD/OWB/17/2024
Wymagania:
Wykształcenie średnie
Minimum rok doświadczenia w obszarze organizacyjnym, korporacyjnym, administracyjnym i/lub energetycznym, zarządzania nieruchomościami
Znajomość zasad sporządzania umów
Znajomość wymagań prawnych w zakresie utrzymania nieruchomościBudowanie partnerstwa, proponowanie ulepszeń, dążenie do osiągania wyników, podejmowanie decyzji, stałe doskonalenie się
Mile widziane:
Wykształcenie wyższe (kierunek prawny, administracyjny, ekonomiczny, techniczny)
2 lata doświadczenia w obszarze organizacyjnym, korporacyjnym, administracyjnym i/lub energetycznym, zarządzania nieruchomościami
Prawo jazdy kat. B
Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, prawa budowlanego
Znajomość zasad kosztorysowania, prowadzenia odbiorów zadań remontowych lub inwestycyjnych
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnej oraz organizacyjnej, w tym instrukcji, zarządzeń i poleceń Dyrekcji Oddziału
Realizowanie działań związanych z obsługą korporacyjną w Oddziale, w tym obsługą radców prawnych i obsługą sekretariatu Dyrektora Oddziału
Prowadzenie Książki Kontroli Zewnętrznych oraz dokumentacji związanej z kontrolami zewnętrznymi
Prowadzenie rejestru i realizacja zamówień pieczęci w Oddziale oraz kasy fiskalnej
Realizowanie zadań na rzecz obronności i bezpieczeństwa Państwa
Udział w opracowywaniu, monitorowanie oraz rozliczanie umów i ustawowo nakazanych obowiązków związanych z zarządzaniem nieruchomościami nieenergetycznymi, w tym gospodarką mieszkaniową
Przygotowywanie danych do opracowania planów remontowych i inwestycyjnych oraz dokumentacji na potrzeby regulacji stanu prawnego nieruchomości nieenergetycznych
Realizowanie działań w zakresie sprzedaży i zakupu środków trwałych i usług, prowadzenie ewidencji środków trwałych
Dokonywanie aktualizacji elektronicznej bazy danych nieruchomości i rekomendowanie zmian
Opracowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne Spółki
Oferujemy:
Profesjonalne wdrożenie do pracy na danym stanowisku
Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
Program wdrożeniowy
Prywatna opieka medyczna
Ubezpieczenie na życie
Pracowniczy Program Emerytalny
Dofinansowanie do wypoczynku
Karta Multisport
Udogodnienia dla rodziców oraz przyszłych mam
Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka